טראמפ נגד המוסלמים: מונע כניסה לארה"ב משבע מדינות ערביות

    שלמה ריזל 6 Comment on טראמפ נגד המוסלמים: מונע כניסה לארה"ב משבע מדינות ערביות

    שבוע להשבעה – וטראמפ מממש את הבטחותיו: צו נשיאותיו עליו חתם נשיא ארצות הברית ביום שישי – אוסר כניסתם של אזרחי שבע מדינות מוסלמיות. הצו בתוקף לארבעה חודשים • "אלה צעדים חדשים שירחיקו מחבלים איסלאמיסטיים קיצוניים מארה"ב", אמר הנשיא החדש

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ – מממש את הבטחות הבחירות שלו. ביום שישי חתם טראמפ על צו המונע כניסה לארצות הברית של נוסעים מכמה מדינות מוסלמיות. הצו גם מונע קליטת פליטים ממדינות אלה בחודשים הקרובים.

    המדינות מהן נאסר להכניס נוסעים לארצות הברית הן סוריה, עיראק, איראן, סודן, לוב, סומליה ותימן. הצו הוא לארבעה חודשים, והנשיא הסביר בעת שחתם על הצו: "אני הולך לחתום על צעדים חדשים שירחיקו מחבלים איסלאמיסטיים קיצוניים מארה"ב. אנחנו לא רוצים אותם כאן. אנחנו רוצים שיבואו לכאן רק אלו שתומכים במדינה ואוהבים את אנשיה".

    והיום, כך דווח, הצו החל להיות מיושם בפועל. בקהיר דווח על חמישה נוסעים אזרחי עיראק ואזרח תימני, שלא הורשו לעלות על מטוס של חברת EgyptAir שיעדו היה ניו-יורק. הנוסעים הועלו על מטוסים שהחזירו אותם לארצם, למרות הויזה שהיתה ברשותם.

    בעולם נשמעו תגובות חריפות להחלטת טראמפ ונגד הצו עליו חתם, אולם הנשיא האמריקני הסביר כי מדובר בצו שיהיה בתוקף בחודש הקרוב כדי לאפשר גיבוי של הליכי בדיקה נוקשים ביותר לפליטים ולמהגרים המגיעים לארה"ב. עם זאת, הצו מונע ממהגרים כניסה לארצות הברית לארבעה חודשים.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הוא תותח לכל מי שלא האמין קודם אני גם הצבעתי לו

    2. 4

      סוף סוף מישהו שלא פוחד מהעולם!!!

    3. 3

      אני האמנתי מההתחלה שהוא יבחר, מין תחושה כזאת.

    4. 2

      הקב"ה עשה לנו נס גדול!

    5. 1

      הוא גדול הוא גדול הוא גדול